Kuponginlösen AB

Marknadsföring i mobilen – en ny bok som erbjuder en inspirerande och välstrukturerad översiktskarta av det mobila landskapet. Utgångspunkten för boken är en övertygelse om att mobiltelefonen håller på att bli vårt viktigaste fönster mot världen — både den lilla och den stora. Vi befinner oss i början av en ny era där mobilens ständiga tillgänglighet och internets oändliga informationsdjup till slut förenats. För allt fler blir mobilen den första accesspunkten till nyheter, underhållning och information. Det vi upplever i mobilen styr i allt högre grad vad vi gör som konsumenter.

Marknadsföring i mobilen

 

Vad betyder då denna utveckling för oss som arbetar med marknadsföring?
Det är frågan den här boken behandlar.

Boken är skriven av Jonas Marking med stöd av mediebyrån MEC. För mer information om boken; http://marknadsforingimobilen.se. Här kan du ladda hem första kapitlet gratis eller enkelt beställa ditt eget ex.